15 Dezember 2005

html-Braindemage

Also mini liebe lütlis. ich han jetzt grad 2h html progget, und jetzt isch mis brain so derb am ablagge, dass ich wiedermal muess en entspannigs bläch-post mache. wenns di nöd intressiert FICK DI HUERESOHN! nöd z'vergässe isch natürli no, dasi zuvor de ganz morge php gmacht han, da frögt sich sicher eine:" DE ISCH DOCH EN SYSI, WIESO PROGGT DE IMMER?!" mini antwort dezue isch; das sie eifach gse händ, dass ich de best bin und underforderet bin mit chli fuckin' hardware umeschürge...wird wohl es hirngspinnst si, will jede penner da weiss das ich nie schaffe...also nun zum bläch-post, wenn das nonig gnueg bläch gsi isch...

Also Extra und Exclusiv (ich nenn das E&E)geil gell?! mach ich jetzt en bläch-post, dadezue wächsle ich id "hochsprach"



Also gester isch 'm wieder mal so ens geile tag gsi, wo ich 'm denkt han, ich gan jetzt go autofahre, da ich 'm ja nanöd dörf allei ims auto inne fahre, isch mini müeter mit cho. ich natürlich voms mis huus so schnell wie 'm nur gat zums nöchste blützkchaste gfahre, blitzkchaste isch so missgeburte kchübel wo ihm immer det chillt, wo 'm du mit M-Tresh ims 4te Gang 6000 tuure erreie. und ich bin ams kchübel natürlich mit neuems reckord duregfahre ims 4te gang mit 6223.4587 U/m, vooolll geiiillll, de U/m bedütet übrigen Unterliiibbox pro missgeburt. de kchübel hät 'm natürlich blitzt, und ich han denkt:"huere geiil, chasch 'm gratis passfettli für jugo-pass mache!" ich natürlich grad kehrt und so dure gfahre das müeter au no passfettli hät für ihres jugo-pass. den sind mir so missgeburte entgäge cho und händ all so toon gmacht, wie wenn albanische mannschaft ims fuessball günne duet. ich denkt:"qifsha none, wieso düend hueresohn schwitzer mache so dumme lärm, nur will ich mal ihre dumme blitz-kchübel voms andere site her teste tuen?!" denn sind natürlich bulle kcho, wie immer wenn 'm en albaner mal spass hät. denn hät de missgeburt gseit:"nur will albaner bisch häsch no keis rächt druf geisterfahrer z'spile!" nacher ich ihm denk:"was geist du heuresohn!" denn ich gseit:" ich kenn de
gh0$t4f@c3-p und den dörf ich ihm au geist si, er hät mir erlaubt, dumme UQK-Blausoldat, du musch nöd meine du bisch ihm, du bisch ihm nämmli gar nöd..." den hät er mir frässe schräg gschlage. und jetzt chill ich ihm wieder in so gitterstange-kchäfig ims lil' pristina(winterthur) ine... mini müdeter händs em scho usgschaffet, will ihn de passfötteli voms missgeburte-kchübel nöd gfalle hät.
und weisch du was isch de schlussfolgerig und de moral vom mis gschicht? de ZGB isch missgeburt genau wie de kchübel und de UQK-Blausoldat und de Stange-kchäfig, will det staht ihm nöd das du chasch ims missgeburte-stange-kchäfig inne cho wenn du de
gh0$t4f@c3-p kennsch. und BV isch em genau gliche missgeburt, wie de missgeburte-ZGB, de missgeburte-kchübel, de missgeburte UQK-Blausoldat und de missgeburte-Stange-kchäfig! will es seit das em chasch albaner usschaffe, nur will müeter dumm luegt uf missgeburte-kchübel-passfetteli...also schwitzer justiz isch echt voooooll behindert, sogar no me wie das ganze post. ich habe fertig

(c)
Bonashibby@brainfuck vom php/html(isch imfall gefääährlich)

Kommentare:

dauton hat gesagt…

haha missgeburte kchübel ... ich ghei dure ^^

bonashippy hat gesagt…

Sett ich da öpperem sini Nationalität/Kultur/Religion/Ehre/Stolz verletzt ha, den entschuldige ich mich defür, aber wenns hirn duregfigget isch denn isches dure...;)

vergässed nöd: lueged immer obs missgeburte-kchübel hät!

dauton hat gesagt…

ich bi shippi und ich finds geil, also vo dem her muss sich gar njiemert agfiggt fühle :P

bonashippy hat gesagt…

ja weisch han mich nur rechtlich absichere wele, weisch wäg ems zgb... ;)) ehrlich gseit wäri eifach wieder so wiit, dasi chönnt en bläch-post mache :)

dauton hat gesagt…

mach ihm!

bonashippy hat gesagt…

nei isch ihm scho z'spat...git den nöchstwuche wieder eine...so à la bläch der woche oder so ^^