04 Dezember 2005

st03e: BlächKing-Awards 2005 #1

weisch du, will ich grad nüt han ztue, und min brüeder mich voll in bmw-herz gfiggt het und es eh nüme dümmer als de behinderte post vom gh0$t4f@c3-p gaht. ich grad umeghängt bin, denn mir in sinn cho isch, ey wieso nöd blächking awards mache? meh gründ nöd brucht's und etz frög nöd arschloch! ich mir die kategorie überleit han und ihr etz eui eier beweged für nominiere und vote! süscht gits schlegerei is gsicht, hueresohN!

dümmscht albaner wo git's:
- ( 15x ) dauton

dümmscht hobby-usländer wo git's:
- ( 0x ) cyb0r
- ( 0x ) Chege
- ( 1x ) Fischer
- ( 5x ) Bona
- ( 9x ) gh0$t4f@c3-p

dümmscht re4l-usländer wo git's:
- ( 0x ) geljir
- ( 11x ) milu
- ( 0x ) dauton

- ( 4x ) pacco

dumme yugo-award:
- ( 12x ) milu
- ( 3x ) geljir

sh1-pacco-award:
- ( 15x ) pacco himself

verch1llt-award:
- ( 15x ) Fischer

spasstikus-maximus:
- ( 3x ) cyb0r
- ( 11x ) spassti

gröscht-outsider:
- ( 8x ) radzi
- ( 7x ) mühli

t3h blächking 2005:
- ( 3x ) milu
- ( 9x ) bona

- ( 3x ) dauton

wenn ihr meh kategorie wend, ich nöd will wüsse, süscht ich dini eier zu brei gingge. jede vo eu hrsns het ei stimm für jedi kategorie ... ende kalendaaarwuche 49 ich uswerte tuen und de gwünner chunt fuscht über.


*update*
ich voll denäbed finde, dass eini personi eifach njet gvotet het, will albaner de award ihm initialisiert het. so respektlos gegenüber mim herkunft, ich ihm schwär enttüscht bin. =(

Kommentare:

bonashippy hat gesagt…

1. wuahaahaha du dumme hueresohn, nö me bläch wie de ghostaspakko...
2. sch geil
3. nominierige:
dümmst albaner wo gits: Dauton
dümmscht hobby-usländer wo git's: gh0$t4f@c3-p (chan ja nöd für mich selber vote, ta qifshanone bone
dümmscht re4l-usländer wo git's: milu
dumme yugo-award: milu (de geljir isch no en bitzeli gschider)
sh1-pacco-award: paaco norm-al
verch1llt-award: Fischer, chill out my nigga
t3h blächking 2005: bona, will ich spucke trunke han ihr verdammte hueresöhn!!!

Chege hat gesagt…

dümmst albaner wo gits: Dauton
dümmscht hobby-usländer wo git's: gh0$t4f@c3-p (de chä ächt nüüt de hrsn)
dümmscht re4l-usländer wo git's: milu
dumme yugo-award: milu (förd buechtabierig vo Bläääch)
sh1-pacco-award: paacosh
verch1llt-award: Fischer, woll er met mer dkanti nocheholt *chillorgNr1*
t3h blächking 2005: sh1 Dauton (erschtens wäge sim Gesülze bezöglech SS ond zwöitens wäge dene Blogs)

Gelir hat gesagt…

dümmst albaner wo gits: Dauton
dümmscht hobby-usländer wo git's: gh0$t4f@c3-p (wieso häsch du so en krasse name??)
dümmscht re4l-usländer wo git's: milu
dumme yugo-award: milu (riese uswahl hani gha)
sh1-pacco-award: paccosh
verch1llt-award: Fischer (es git kein grössere)
t3h blächking 2005: Bonashippy

Uninc hat gesagt…

dümmst albaner wo gits: Dauton
dümmscht hobby-usländer wo git's: gh0$t4f@c3-p
dümmscht re4l-usländer wo git's: milu
sh1-pacco-award: paccosh
verch1llt-award: muss ich mech selber wähle?
spasstikus-maximus:spassti
t3h blächking 2005: milu

gh0$t4f@c3 hat gesagt…

dümmsti albaner wo git: dauton
dümmsti hobby ussländer wo git bonashippi (chan ja ned für mich vote :()
dümmsti real ussländer wo git pacco
dumme yuvo awary GELJIR
sh1-pacco award pacco himself

verchillt award. fisher (gli nach februar sis neue krasse boarder movie!!!)

gh0$t4f@c3 hat gesagt…

the blächking.. BONA

gh0$t4f@c3 hat gesagt…

spasstikuss maximus awars. spassti

bonashippy hat gesagt…

ich han jetzt grad de zgb agluegt, weisch du was de zgb isch überhaupt? das isch de buech wo ihm dine staht, dass du nöd dörfsch deale und nöd dörfsch eifach ims strasse ine a nicht ganz norm-ali lüt frässe schräg schla...ims dem buech inne han ich ihm gse, dass bi so wahle, wahle isch das wo immer de hueresohn günnet, wo me vos de korrupte njuutene hinter sich m'hät. versahsch?! ähm ja ich han ihm gse das em du nöd dörfsch stimme für dich sälber gä, au wenn du ihm bisch...also gib ich de stimm vos blächking award, was heisst award mann? am milu will er isch de besti, er isch besser wie de knabeschüsse, er isch besser und lüter wie ihm...ja so isch ihm..blächking - milu +1 plz (-1 bi mir)

chege hat gesagt…

meine fresse besch du weg...stoht be euch neume en offnigi fläsche terpentinersatz ome? ps...de williams esch voll käki, sin sound goht mer voll ufd eier

dauton hat gesagt…

wele williams du hode?

bonashippy hat gesagt…

de robbi denk du habash, was isch den terpentinblablabla? :D

chege hat gesagt…

ja dä schäiss rööbii..hüéré söhnèr... terpentinersatz goht voll ab...händ au scho gschnöfflet...send vell weg gsi...stärnli gseh

bonashippy hat gesagt…

scheiss schnüffler...chasch mal am mine hode go schnüffle den bin ich voll weg ;)

chege hat gesagt…

meine fresse...de geili..süesslechi fleisch/schweiss groch esch secher geil;o) seli der de grad no de lachs bottere?

bonashippy hat gesagt…

wäää heb d schnorre ey, han nöd denkt das du da so ahnig häsch ;) haha ou morn bms das wird wieder katastrophal ^^

chege hat gesagt…

läl...wiso öberhaupt goh? kei prüefig ond nüüt...verpasse tuesch secher nix;)

chege hat gesagt…

aja..i wet mini stemm bezöglech gröschtem outsider em mühli geh..de esch jo ned mol zmalta gsi;o)

gh0$t4f@c3 hat gesagt…

Ja de mühlestei mit sinem linke ei gingt er am chege as bei - das tuet weh oh wei. oder döte chunt ja de kai. de hät gar keis ei, er kifft eis und isch bye bye.

piiiit

gh0$t4f@c3-p

gh0$t4f@c3 hat gesagt…

Ja de mühlestei mit sinem linke ei gingt er am chege as bei - das tuet weh oh wei. oder döte chunt ja de kai. de hät gar keis ei, er kifft eis und isch bye bye.

piiiit

gh0$t4f@c3-p

bonashippy hat gesagt…

ja isch nur affigerei an razzi willer nöd vote will... :) gh0$t4f@c3 isch ja en verdammte reimer!!! ja bin au für de müli willer nöd zmalta gsi isch :P

chege hat gesagt…

aja..i wot a dere stell no säge dasi us protescht kei HTML-Tags verwände...;)

chege hat gesagt…

aja..i wot a dere stell no säge dasi us protescht kei HTML-Tags verwände...;)

Anonym hat gesagt…

dümmscht albaner wo git's:
dauton

dümmscht hobby-usländer wo git's:
Fischer

dümmscht re4l-usländer wo git's:
milu

dumme yugo-award:
milu

sh1-pacco-award:
pacco himself

verch1llt-award:
Fischer

spasstikus-maximus:
spassti

gröscht-outsider:
radzi

t3h blächking 2005:
bona