07 Dezember 2005

st03e: BlächKing-Awards 2005 #2

voll geil, ihm alli abgstumme hend jetzt. die glückliche gwünner sind:

dümmscht albaner wo git's:
«ich sehr glücklich bin über de award, ich voll nid denkt, dass ich dümmschti albaner bin wo git's. es isch voll geile gfühl und riese ehr. ich ihm scho hoffe, dass ich nächscht jahr nomal nominiert werde. viele dank a alli wo für mich gstumme hend. ich grüesse mini mami und alli mini kollege.»
- dauton

-----

dümmscht hobby-usländer wo git's:
gh0$t4f@c3-p:
-----

dümmscht re4l-usländer wo git's:
«was Mann dümmscht? ich bi scho dumm und jetzt dumm gwählt worde also isch das ufhobe bin dann wieder gschied!!!! Ischz geil»
- milu

-----

dumme yugo-award:
«Nomal isch mini Dummheit ufghobe worde!! hahahha. Han zwei Awards gune, ihr njet. ha no voll vergässe, somit isch mini Nation ein schritt witer zum Ziel die dümmschti z'werde...kei angscht Zirkel, wirsch au mal so dumm und dagege kennsch nüd machen. Aber wieso nöt de dümmtsch schwiizer da? wO isch ihm Abstimmig?»
- milu
-----

sh1-pacco-award:
«ja norm-al»
- pacco
-----

verch1llt-award:
«voll gech1llt.»
- Fischer

-----

spasstikus-maximus:
spassti
-----

gröscht-outsider:
radzi
-----

t3h blächking 2005:
«B*tches und n*ggas,
ich du 'm danke ah alli wo 'm für mich gvotet händ ich schwör ich wird 'm das nie me vergässe, glaub mir mann, glaub mir als kolleg. ich due 'm nöd lüüge ich bin'm de erlichste wo gits. speziell brotalinski wett ich 'm danke a mini müeter und mis ganze familie, wo mich erzogehänd wie en richtige blächking, also natürlich händ sie alles daarum gmacht das ich 'm lehrstell und guets usbild bechumme,isch 'm glaub nöd so glunge, wenn ich ah ihm dänke was ich immer für bläch labere, aber si händ 'm alles gmacht mich zum mache das ich en bin... den danki no a mis usländischi kollege, die beste wo git's au wenn si nöd alli usländer sind find ich sie sind ihm brutal. ah ja und mine müeter hani no wele danke und mim linke ei, will es immer so gumped, so ufe und abe, wenn ich 'm bläch-alarm im mis kopf ine han. also danke min ei! no spezieller als speziell wet ich em danke am milorad, er hät mer zeigt wie mer isch de dümmst, aber weisch nöd so dumm wie stroh sonder so dumm damit es wüüüürkli lustig isch, verstahsch? ah ja und nöd vergäss will 'm ich das ich mini müetere danke! und ich bin würkli enzückt über das award, ich weiss 'm zwar immernonig was ihm bedütet aber ich find ihm super will er isch me wärt wie, ähhm...GOLD. wo ich ihm gunnet han hät mich fascht en aff gstichret ims site ine vom mis buuch, ich het 'm chönne hüüle, aber ich bin 'm ja nöd muschle... hani no öpperem vergässe danke? ah ja mini müeter wetti würkli voms herze ims mir ine danke... jetzt bin ich ihm!!!»

- bona

1 Kommentar:

bonashippy hat gesagt…

wo blibt am ghostaface-p sini dankes-red? :)