16 Januar 2006

Friday the 13th

Ja es häts wiedermal gä, en Friitig de 13. wie das alli Hobby-Sataniste und sustigi chranki liebed. Endlich dörf mer wieder Jungfraue metzge ohni is Gfängnis cho. Back to the Roots isch de Bläch wo jetzt den chunnt, d 'Hochsprach' wird vo mir wieder in alle Züüge usgnutzt, obwohl i gar kei Blächgedanke han due ich uf Druck vom Fischer bitzeli Fantasiere höhö.

Huere geil, ich schwöre mann! Es isch wiedermal es Fritig gsi wos so set gruselig si oder so. Ich schwör dir am Fritig mann, bin ich mit ems paar Kollege ims Usgang gsi, höhö, es sind di s Beste gsi. Debi sind 'm gsi: das Dauton aka. "Ich lauf jetzt hei", de Fischer aka. "Ich pass mal uf min Rucksack uf - ZzzzzZ", de Dean aka. "Lesbeplayer", de Geistergesicht-p aka "Perlebumser", d' Aline aka. "Stauffi-Stute", de Cyrill aka "DJ Adult" und ich aka "BlächKing05"(05 isch de Jahr vo Fubu gsi weisch du).
Zums aller Erste simmer so ams 21:45 voms Hardbrugg zums DaVinci gangsteret. Aber de Türke-Bar isch voll gestopft gsi und mir händ 'm dörfe ims chälti warte bis 'm Platz hät. Aber wo mer 'm den das Plätz gfunde händ ims Bar inne, simmer abgocket und händ gedrinkt und Wasserpfiife us euseres Heimat irgends wo ims Oste geraucht. Es isch 'm kenni 3 Minute gange chömmed so die Fraue, weisch die voms Blair-Bitch-Project inne und säged zu eus:"Ey chömmed hüt abig ims Q inne es isch Freak abig, und das Mässer fürs stecherei nacher vorems Club isch für jedes Eggechopf gratis bims Itritt!" mir natürlich grad denkt: Huere geil, schwöre, endli wiedermal en neue Stichding, wo nöd scho alles verkläbt isch vo dummes Schwitzerbluet. Aber will mir ja so richtig krass sind hämmer 'm denkt gömmer ims UG inne, weisch isch de Wucheend zuegange! Ich schwör jetzt hät so Electro-Missgeburt de nach Fisch stinkende Club überno und all de Gangsters sind 'm jetzt ams Hüüle will ihres Lieblings-G-Club jetzt GayClub Vos Früener heisst. Chuum simmer dinnet gsit, händ eus alli so dumm ageguckt, natürlich mir denk und gseit:"Was luegsch du so dumm?!" aber wär besser gsi, wenn nöd so gseit het. Will stell dir vor häsch du Blade gse? Kennsch du das "DayWalker"? Er isch so hobby-Vampir und so. Genau wie ims erste Blade isch us das Wasserbruuse so voll Bluet cho, weisch wie am mis Mässer kläbt, eifach no flüssig wie de PussyJuice. Mir händ 'm super viel Angst gha und sind uf de Sofa ghocket und hän gech1llt. De Fischer hät 'm neues Ch1llstatus erreicht, 9.3 glaub ich schwöre. Es isch so es Schwarze cho, ich han denkt: ou nei mann, es isch 'm de 13 ams Fritig und gse em no schwartzes Katz! Aber es isch Ma gsi, ims euses Sprach es Nigga(wer mit er schribt oder seit isch missgeburte Rassist!!) er hät ams Gech1llte voll de Kappe über de Gesicht zoget, voll geiiiil, höhö. De Diin hät 'm grad id Hose geschisst und isch go Lesbe abaggere, haha si hät en lyrisch in Arsch bumset ich schwöööre, haha. Nach dem simmer zums Bushaltestell gange, und de Doppeladlerbürger Dauton hät gseit:"Ich gan jetzt man, ich lauf hei nach G-BronX!" mir ihm gseit pass uf dini Fädere uf, albanische Vogel! Brust ge und Tschuldigung Tschüsch gseit. De Gech1llte isch uf das Zug gange und de Diin und ich ufs Nachtbus. Ich han ims Nachtbuss gse, wie Landslüt vom mir Passfettli gmacht händ höhö, bims MissgeburteKchübel ims Judeviertel, höhö, voll geil jetzt chömmeds au Jugopass über. Denn händ 'm glaub alli ams Bett es Gruess vos rächte Fuess gseit und GG ghmacht.

Keine Kommentare: