10 Januar 2006

miiissgeeeburt

ich schwör man, langsam schiesst mi würrrkli a, will weisch du? jedes mal, wenn ich usem huus laufe wird i voll kchaschte, nei voll nid, aber jede mörge wott ich sterbe, will weisch du? wenn mir eine luegt und mir frögt, wotsch du bohne esse? nei voll nöd, ich wott jede morge stärbe, will jedes mal de missgeburte chaltwind vom's norde da une chunt und mini egge-murmeli zu iis-würfel macht und weisch du? mim's missgeburte glismeti händsche hend ihm voll de gg gmacht, will de mittelfinger vom's rechte händsche voll de loch hät und niemer flickt und ich nöd flicke cha. mim's mami cha nöd, will sie fuess verletzt het, voll schlimm isch. und weisch du, mis missgeburte schal ich au nöd montiert han, will ich kei luscht han schal z montiere ... hüt morge ich fascht angscht becho han, will jede het schwarze kappe und schwarze schal und schwarze mantel montiert, ich grad panik becho will denkt han, de schax-klax-klan, macht tödet all doppelchopfadler. mit voll de panik bin ich über bahngleis im's schuel grennt und ha mis homie mit eifach-chopfadler um support agfiggt, aber er mir voll nöd het wele helfe, will ihm de adler nöd für egge-chopf staht, sondern missgeeeeburte unihockey-team. han im grad de lynche muesse, kennsch de lynch, er schüsst voll im's egge-murmeli. voll weh tuet und nachane musch em go nähe, so wie lil'portugies, nach dem er dem krasse wand headnut geh hend, er het ihm voll de wand kaputt gmacht und drum isch ihm's huus nachane igstürzt ... nei voll nöd, aber de wand hend's nachher au nähe müesse, mit 5 stich ... haha sie hend voll s'wand gstoche, wuha! das isch mim's missgeburte liide, 'sch voll geil!

1 Kommentar:

bonashippy hat gesagt…

wuahah ich trei dure, hät de pacco s'wand vos türe kaputt gmacht? :) haha geile blächpost