27 März 2006

Adult vs. Geljr, Round #1, Fight!

Eusi 2 Süesse händ mal chli surroundbasht, collected by ch1ller:

Gelir:
Gebed eu d'kante
----------

Adult:
Mach du zerst mal d prüäfig du hodde, dänn fahr emal es paar 1000 km und dänn red wieter.
Mit eim wo no es L am kofferum hät red ich gar nöd (und vor allem no es grüäns im füäreruswiss)
----------

Gelir:
Erstens wirsch du nie es grüens L gseh du missgeburt und zweitens hani glaub scho paar kilometer gfahre,
redemer wieter wenni vo jugo zrugg chume, kennsch 4000 kilometer?? Die zahl chasch du dir nöd mal vorstelle...
Mir chönd gern mal afahre zäme lerne cyrill, ich würd dich glaub sogar mitem L uffresse und vo parkiere wott ich gar nöd erst rede,
20 MINUTE zum parkiere...
Ps: bin scho agmeldet aber vom termin chönder no wieter träume, sägi niemertem...
----------

Adult:
Ja miteme muschleauto wie VW Beatle chönt ich au parkiere. Fahr zerscht emal mit eme richtige auto und las nöd immer de fahrlehrer schalte.

----------

Gelir:
Ich cha im gegesatz zu dir wenigstens schalte, wer fahrt im 5. gang 40???
Und laht dä motor uf dä autobahn abchratze????
Sägemers so, du häsch eifach kei ahnig...
----------

Adult:
D frag isch, wer fo ois isch überhaupt scho mal uf de autobahn gsi :D
----------

Gelir:
Haha, kennsch am fritig, samstig und sunntig gsi du missgeburt
----------

Adult:
Lääääk, soviel <- döfsch du überhaupt uf d autobahn, de beatle fahrt doch eh nöd meh als 60
----------

Gelir:
Meinsch ich fahre privat au mitem beatle du dumme zigüner?
Ich glaub dä beattle fahrt chli schneller als din scheiss rover mit bühle...
----------

Adult:
Chch de beatle isch e bühle!
Du chasch privat garnöd fahre, will du gar no nie witer ufegschalte häsch als in 4te
----------

Gelir:
Ich gseh scho, mit dir laht sich gar nöd diskutiere, weil dir dini argument usgange sind...
Du bruchsch zum fahre immer dä 5. gell, drum fahrsch du mit dem 40,
red wieder mit mir wenns schaffsch ah eim stuck z'fahre ohni das er abchratzt...
----------

Adult:
Fahr zerscht emal elei auto <- und dänn luegemer witer...
Gross d frässi ufrisse, aber no niemerd ufschoffiert ha, chan jede!!!
----------

Gelir:
Nei weisch, mit mir fahrt niemert ume, ich gseh scho du häsch kei ahnig, also wenn schalte glernt häsch lütisch mer ah,
chömer mal zäme go fahre, eifach am expert eis lulle und denn bestah isch huere schwierig
----------

Adult:
Hey gellir heb mal dini Frässi
<- du häsch so kei ahnig vo autofahre und meinsch voll du chängsch es. Debi nonie elei im auto ghocket.
<- han der scho mal gseit mach zerscht emal prüäfig, dänn chasch wieder mitrede! Du weisch ja nonig emal wod handbräms isch.
<- häsch scho mal blinked?
----------

Gelir:
Haha, adult wird a doppel G R O, weil er merkt das er kei ahnig hät, muahahahaha....
Seit scho alles adult, nöd jede isch es talent,
ich weiss wenigstens wie du fahrsch weil ich mit dir im auto gsi bin, aber du ficksch mich da ah,
ohni überhaupt jemals mit mir gfahre z'ha, aber das sind halt komplex, lernsch es sicher au mal
----------

Adult:
Ja ich chan ja gar nonig mit dir fahre!
DU DÖRFSCH JA GAR NÖD FAHRE OHNI BEGLEITIG :D:D:D
----------

Gelir:
Nei, aber chasch gern mal hinde ine hocke...
Cyrill, mit auto oder ohni, du wirsch glich als jungfrau sterbe...

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

läääl...huere böös...aber gelir...du chasch glich nüüt...ond cyrill...blib chill..dmoschle lehrts scho no wenn er de om en baum gwecklet nach sim mami schreit

greez ck

Claudio hat gesagt…

1000 pünkt für am gelir sis letschti komplimänt!!! damit hät er dich gebasht ciryll :)